Måste bli bättre

Ja det måste jag verkligen alltså bli bättre på att bland annat blogga,det tar ju hundra år innan jag får tummen ur,men nu har jag faktiskt något att skylla på jag har varit hemma 3 dagar vård av barn både jag och lillsnuttan har varit sjuka .
Det är den vanliga höstförkylningen som kom inbrakande,men nu är vi båda bättre ,men jag är inte bättre från mina prickar ,det är nämligen så att jag är helt jävla prickig på hela överkroppen ....

Har varit hos läkaren 2 ggr nu men hon vet fortfarande inte vad det är men nu har hon i alla fall fixat remiss till hud på måndag ,så då ska jag väll förhoppningsvis få ett svar...


Jaha då har idol 2010 börjat och vad ska man säga så här långt ,blandad kompott men man kan ju undra vad vissa gör där som tex denna idioten http://www.youtube.com/watch?v=EnauKbY3MyA&feature=related

Men sen finns det ju riktiga godingar också som både är vackra att se på och mysiga att lyssna på ögon och örongodis mums,lammkött. http://www.youtube.com/watch?v=sxflH6ED7eM

Ojojojoojoj  tänk om man var 12 igen hahahahahahahahha,då skulle han lätt hänga på min dörr.

Idag när man vaknade så var det så spännande att gå in på nätet för att se listan,hahaha nu undrar ni säkert vad jag pratar om ,jo det är så att min dotter har tävlat korthåll i sommar,nu när det är uppehåll från luftgeväret och då skickar man in resultaten om man vill ,till förbundet,så dom 12 som skjuter in dom bästa resultaten sammanlagt går vidare till elitseriens final i Eskilstuna och inför denna omgången låg hon 26:a,men sen skulle man räkna bort det sämsta  och en omgång kvar så idag var det klart och ungrackarn sköt in sig på 7:e plats så nu är hon i FINAL och jag är så jävla stolt och glad tror knappt det är sant hon kan bli sämst 12 i sverige.



Ett stort grattis min underbara unge,du måste ärva allt duktigt från mamsen,hihihhihihi.

Nu ska jag gå och laga kycklingfyllda tortilla i ugn.

Trevlig helg alla glada människor

Nu är det fredagsmys som gäller med familjen
puss och kram skumbanan...
/Anna

Kommentarer
Postat av: Alice

Hej! Ville du ha hjälp med din blogg? Om du vill att jag ska ändra content och side och sånt och om du inte kan sätta in header själv. Då byter du bara lösenord på bloggen (det gör jag när jag är klar med headern) Och så ger du lösenordet till mig. När jag är klar ändrar du bara lösenord till det vanliga. Du kan gärna svara här och skriva vilka färger och vilka kort du vill ha, eller om du bara vill ha en överraskingsheader. Jag har tänkt ut headern på ett sätt som kommer bli jättesnyggt.

2010-09-12 @ 10:43:43
URL: http://alicesigges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0