Söndag kväll

Nu var det så skönt att få sätta sig ner och bara slappar en stund ,fy vilken kväll man har haft på jobbet och jag som jobbade med Lena vi brukar ha så lugnt och skönt,men icke ikväll det var allt annat än lugnt.

Jag hade min fritiskompis tidigare idag med innan jobbet så det blev en lång dag,men nu ska jag faktiskt käka lite har inte hunnit äta så mkt idag.

Igår lördag var vi hos ett par grannar och käkade pizza det var riktigt trevligt helt underbara människor lätta att ha och göra med och lätta att tycka om,gosade med lillprinsen Elwin också,lite kladdkaka gled också ner fy vad onyttig man var hehehehhehe men jävligt gott.
En god drink bjöds det också på,men nu känner jag att jag ska försöka få till att bjuda igen...

Hann även med att åka runt och säga hej till mitt söta gudbarn idag ,herregud vad tiden går, lilla gumman går ju nu helt och hållet.

Nähä ska snart krypa ner också, i morgon ska man jobba igen och även upp på en akuttid till hud och kolla alla jävla prickar.

Natti natti
/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0