Födelsedag och Söndag

Ja idag blir man då 34 år,men jag tycker inte man känner något längre,det är lite tråkigt det är tur man har sina 2 helt underbara döttrar som gör att man blir påmind att man fyller år.
Jag fick ett presentkort på kappahl av dom 2 idag som dom hade lagt ihop till ,även 2 ansiktsmasker,fina kort,ballongeroch en fin pärlplatta som Frida hade gjort den var som en fjäril,Tack mina underbara ungar och även ett stort Tack till alla som ringt,smsat och grattat på mail och facebook....
Även ett stort Tack till mina jobbarkompisar Lena ,Sherije,Anncharlotte och Aila för den jättefina orkiden samt ett extra tack till min goa Lena på jobbet för chokladankan hihihihihi.Så söt....



Ikväll blir det slappa framför Big Brother,för jag är så trött,har jobbat så mkt sista tiden så kroppen är totalt slut,och så jobbar man hela påsken också nästa vecka så är man bara ledig tis+onsdag,fy så tråkigt.

Annars har det väll inte hänt så mkt i Fredags så var jag och Låla (med barn)  i nybro och umgicks med Lollo och hennes lilla Linus,hade en mkt mysig dag som alltid när man får vara med dom vänner som betyder mycket för en,saknade Elin bara men nästa gång så ska hon med.
Vi var hemma hos Lollo och snackade och fikade sen gick vi ner till stan och åt lunch,mkt trevligt...
=Mina godingar

Nähä nu ska ungarna komma upp ur badet ,hoppas dom kommer i säng tidigt ikväll,så mamma får lugn och ro hahaha gubben är på bio så lugnt och skönt.
//Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

2011-04-17 @ 22:40:35
Postat av: Anonym

vi fick ju inte firar dig

2011-04-19 @ 17:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0