Fredag kväll..

Jaha vad har man gjort dom här dagarna mer än att vara på sitt andra hem alltså jobbet,i Onsdags kväll gjorde vi väll inget särskilt och igår Torsdag så drog jag äntligen i väg till Gymet efter en lång sjukdom,det kändes mkt bra trots att jag tog det väldigt lugnt eftersom jag varit sjuk så länge.
Uffe var inne i stan på den nya affären hemmakväll där man kan hyra filmer mm dom har nyöppet nu så det blev lite filmer där och Media markt.


Idag var min enda lediga dag denna veckan och vad har man gjort ,absolut ingenting,hämtade den lilla vid lunch på lekis och en kompis sen åkte vi in till stan och köpte glass,sen hem och tog det allmänt lugnt ,och såg hur det var med gubben som är sjuk idag,ont i halsen ,stackarn.


Nu håller jag på med maten inlindad kyckling i parma ,mums.
Den lilla är på filmkväll hos en kompis och käkar Taco så nu ska vi mysa med bara den stora.
Sen väntar jobb hela helgen.
Ha det bra alla kram //Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0