Långfredag...

Ja nu är det påsk och man jobbar hela helgen,igår var det skärtorsdag och då jobbade jag extra sen efter det så gick min lilla dotter påskakärring med sina kompisar.
Mkt godis blev det och hon var så söt.

Även en bild på hela gänget

När dom hade gått klart så var det dags för att laga middag och tjejerna fick sina påskägg.

Kvällen bestod bara av mys i soffan och dottern och jag gjorde ansiktsmask.
Idag är det långfredag och vi sov ut redigt länge så skönt var det,efter det var det bara slapp sen skjutsade Uffe och ungarna mig till jobbet där jag ska tillbringa hela påsken,dom åkte vidare till Skällby och hade det trevligt i solen.



Mina söta älsklingar som åker till Farfar i morgon, då ska gubben och jag få en hel natt själva har inte varit många under 11år.

Natti //Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0