Måndag kväll

Ja då var det Måndag igen och min lediga helg blev allt annat än ledig,har knappt hunnit vara hemma i helgen alls,det känns väll lite surt på ett sätt eftersom jag börjar mina jobbarhelger nu till helgen,men jaja så är livet.

Ja vad har då jag gjort denna fulltecknade helg hahahha,Fredagen började med att ungarna och jag var på Leos lekland med grannen där vi även mötte andra mammor från lekis,mkt trevlig dag.


Sen var jag på hemligt uppdrag hihihihi sen sent på kvällen när jag kom hem då hade dottern varit på Disco,som inte var uppskattat tydligen,det var en riktig flopp tyckte lite synd om henne eftersom hon hade längtat.

På Lördagen var det dags att gå upp super duper tidigt,för att packa bilen full med all utrustning och ge sig iväg till Vimmerby för att se mina tjejer tävla,men först mötte vi upp resten av gänget vid sporthallen.

En trött resa blev det ,så stopp på vägen för att inhandla energydrink,väl där så var det snart dags för Frida att börja tävla och det gick redigt bra ,tyvärr hade dom inte L7 klassen så vi hade anmält henne i L9 och vad gör ungen hahhaha jo hon går och vinner L9, 6 år gammal och hon fick mkt beröm att hon var duktig både av dom som höll i tävlingen och därifrån och våra egna klubbkompisar.
Så stolt som en tupp mottog hon sin pokal.

Eftersom det gick så bra så gick hon till final sin första någonsin,så hon var lite nervös,men hon åkte inte ut först hon klarade sig några omgångar,t.o.m längre än syrran.
När hon väl åkte ut så brydde hon sig inte ett dugg,hon var bara glad att hade gått till final.
Fanny hon tävlar ju som vanligt i en mkt tuffare klass L11 men det gick bra för henne med hon kom 5:a och dom låg så äckligt jämt så det kunde blivit hur som helst,men är så stolt för henne också,hon och Edde kämpade på bra,dom gick också till final ....
Där Edde tar hem hela sittfinalen efter en tuff kamp med dom duktiga bröderna från Mönsterås...
Vi från vår klubb hade även med oss Lowa, Fabian,Oscar och Kasper som också var superduktiga.



Efter prisutdelningen så började dagen går mot sitt slut så då drog hela gänget vidare in mot centrum för att käka,vi hittade en Restaurang tack vare Jessicas Iphone tittande hahahaha,där vi åt Thaimat och njöt av hur frispråkiga barn kan vara hahahhaha.

Sen anlände vi till Kalmar senare,trötta som bara den,så gubben och jag hamnade i varsin del av soffan.
Sen söndagen blev också tidig uppgång för att planera allt,mamma fyller nämligen 65 år idag måndag faktiskt,så det var ju firande för henne igår.
Med exotisk planka och god potatissallad mm.

Idag har dagen gått åt till att diskutera massa på jobbet,så min energi var slut när jag gick hem.
Ikväll har jag varit ute hos mamma en snabbis och lämnat lite grejer,sen har ungarna och jag planterat,och sått lite grejer får väll se om det tar sig .
 

VÅRKÄNSLOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Natti natti //Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0