Söndag

Nu har man precis vaknat trött som bara den ,jag jobbade kväll igår och trodde jag skulle få sova idag men när jag kom hem så var mitt hem fullt med ungar båda tjejerna skulle ha kompisar sovande hos sig så det blev ju inte supertidigt i säng precis,men men det viktigaste är ju att ungarna får ha lite kul,och det var faktiskt rätt lugnt så jag ska inte klaga hahahahha.

Nu har alla invaderat frukostbordet,så jag sitter snällt och vänta på att dom ska bli klara sen ska jag sätta mig med frukosten.

Jaha vad händer annars idag da ingenting mer än jobb börjar i eftermiddag igen, då ska man vara på sitt andra hem,hela kvällen.
Sen blir det BB.

I morgon kommer pappa och hans fru hit vi ska kolla på Kalmar FF,äntligen är det premiär hemma på Arenan,ska bli kul att se.

Nu ska jag kolla om jag får någon frukost hihihihi

Bye bye //Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0