Tiden går fort

Ja det gör den verkligen,det har ju varit påsk men den har bara rusat förbi,man hinner ju inte mer än att plocka upp lite grejer innan det ska ner igen,rätt onödigt kan man tycka men ändå hör det ju påsken till,lite mysigt med riset och någon kyckling.
 
För mig har påsken bestått av att jobba hela helgen,kunde ju varit trevligare.
Men påskafton hade vi faktiskt barnvakt över natten kunde knappt tro det var sant,vi är inte så bortskämda att vara själva precis ,men barnen fick komma till Farfar och Stina där dom grillade fläskfile och annat gott samt gick på stan med dom ,hälsade på släkt och lite så dom hade haft det så mysigt.
Under tiden dom var där så passade vi på att mysa också lite själva ,när Uffe hade hämtat mig på jobbet på em så åkte vi över till öland och körde omkring och tittade hur fint det var nu när allt hade slagit ut stannade och åt glass,sen åkte vi til modehuset och media markt en sväng ,efter det så tog vi kina mat med oss hem och bara satt och myste och kollade film.
På söndagen när ungarna kom hem på kvällen så grillade vi med dom.
Måndagen var jag faktiskt ledig ochdå var vi hela dagen nere i Gullabo tjejerna tävlade och hur det gick det var både glädjetårar och andra tårar,Frida kom etta och vann en jättepokal medan Fanny gick det inte alls för denna dagen ,allt gick fel från början till slut,men kom tillslut 9:a,hon var inte nöjd.
Men lite positivt var att Daniel hade medaljerna med sig från att dom vann knatteserien och där tog dom ju GULD så hon blev glad igen.

I Tisdags fick jag åka till jobbet och sitta med Time Care usch det är så mkt nu.

Idag skulle jag ha jobbat men då åker väll den stora dottern på något skit i magen så det var ju bara att vabbar idag.Så surt ,behöver verkligen jobba...

Nu har jag suttit här och beställt lite kläder till Frida och mig....

Nu ringer telefonen bye bye
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0