Tiden har gått fort

Ja det har den gjort närmaste tiden,herregud det känns som jag bott på jobbet närmaste tiden och det är inte slut än har fler extradagar,om 2 veckor ska jag njuta då är jag ledig igen 3 dagar i streck,ska bli så skönt.
Tyvärr har jag varken hunnit träna eller blogga och det känns jobbigt.

Idag har varit en helt underbar dag tack vare mina goa arbetskamrater,vi har nämligen varit i Ullared,startade klockan 06 sen stannade vi för fikastopp i Växjö,och vid 10 tiden var vi framme,och jag som bara skulle småhandla lite ,men så blev inte fallet smäckte massa pengar köpte massa saker till min inglasade altan,sen fick ju ungarna en del och även gubben lite.
 
I denna gången är det lätt att hamna när man är i Ullared,mums. t.o.m släp på bussen hhahahaaha
Andra bilden är tagen från bussen när dom håller på att packa in i en annan buss hahahaha han har
Detta var väll detta som blev till mig och (hemmet)

Annars har väll veckan varit fulltecknad,i Måndags jobbade jag sen kom min pappa och hans fru vi käkade våfflor och kollade matchen och det var ju en riktigt skön seger som KFF plockade hem mot Djurgården,viktigt att få vinna på nya Arenan,även kul att se att Ann-christine mår bättre nu.

I Tisdags efter jobbet så var det föräldrarmöte för Frida infom om att hon börjar ettan till hösten vi fick se klassrummet och få reda på vilken lärare hon ska ha.
Så sjukt att hon blivit så stor att hon börjar skolan hon också nu.

Nähä nu ska jag plocka lite sen sängen i morgon väntar jobbet igen.

KRAM //Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0