Tisdag kväll

Nu sitter man här i soffan och glor på sin älskling när han äter nötter och dricker öl,varför jo det är ju tråk hockey på tv,och jag får inte titta på BB,snyft hahahahaha snacka om att man har blivit beroende.
Idag har det varit fullt upp på jobbet,skulle ju igentligen ha dragit iväg och tränat men fanns ingen energi till det,så i morgon blir det absolut.
Har nu suttit här i kväll och kollat på mina bloggar jag följer och det ären del ,men en av mina favvo är FOKIs blogg hon är en grym tjej,som är söt ,jordnära och skriver som en vanlig människa trots att hon är känd bloggerska och det tycker jag om med människor att man inte måste göra sig till och spela någon annan än man är.
Hittade på hennes blogg ursöta smycken som dottern fastnade för som var som en tårta och mjukglass,hihihihi.
Sen hade ho även ett inlägg om tobaksfri duo har väll gett ut någon tidning där Foki är med och visar att hon tar avstånd från rökning,och det häjer ju mina tankar ännu mer om dennna tjej.
Jag tycker absolut inte om rökning pga mkt,min styvpappa dog i lunginflammation för några år sen och hade han inte varit en sådan storrökare så hade han klarat sig,min rediga pappa är tyvärr en storrökare han med ,vill inget hellre än att han ska sluta,en annan i min familj fick en hjärtinfarkt för ett par veckor sen,och hon var också storrökare men efter det har hon varit superduktig och lagt av en stor eloge till henne.
Så alla vänner rökning är bara skit ge fan i det.
Nu ska jag prata med gubben lite
Natti natti//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0