Skäms på mig

Ja det kan man säga har varit så dålig på att blogga som vanligt,men har verkligen inte haft tid i all julstress.
Jag förstår inte redigt varför jag stressar eftersom jag ska tillbringa hela julen på Norrlidshemmet,men man vill ju ändå ha lite mys här hemma.
Så dom närmaste dagarna har mest bestått i att springa runt på stan och fixa det sista i både mat och klappar,men nu är jag helt färdig,så skönt.
Ska tänka på alla som ska stressa järnet på fredag när lönen kommer.
I helgen var jag även över hos far min en stund och tog en fika,och när vi kom så stod sötnosen i fönstret och väntade på oss.
Efter det när vi kom hem så kom mamma och Tomas och fikade.
Nu idag och i går kväll så har jag jobbat även i morgon ska jag tillbringa där,sen ledig 3 dagar då blir det att greja här hemma.
Julaftons morgon går jag på och jobba igen.
Det tråkiga är ju att man känner ingen julstämning direkt det är ju ingen SNÖ,och det vill vi ju ha.
Det snöade typ  20 minuter häromdagen så lika bra att passa på och ta ett kort på barnen så man får något minne från detta året hahaha.
Ikväll har vi bara myst käkat pizza och klätt granen,och lagt alla paket under ,så mysigt med många paket vi har nog varit snälla alla i år....
Nu ska jag slappa en stund sen väntar sängen natti natti//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0