ALLA HJÄRTANS DAG

Ja idag är det alla hjärtans dag,och det är en dag jag tycker är så mysig,vi i vår familj har alltid firat den med lite mysiga presenter och god mat.
Så dagen började med att jag gjorde ordning frukost till barnen och gav dom sina presenter,och dom hade ju även till mig jag fick nallar som visade hur mkt dom älskar mig,mitt hjärta smälter som mamma.
Sen gick ungarna till skolan och jag la mig igen en stund och vilade eftersom jag fortfarande inte mår hundra.
Framåt dagen gick jag, Sandra,Elwin och tjocko upp till affären och handlade lite till maten i kväll.
Köpte även blommor till min gubbe eftersom det är alla hjärtans dag.
När jag kom hem så blev det att börja med maten ,jag gjorde ordning inlindad kycklingfile med rostade potatisar och sallad och balsamsås,mums.
Sen gjorde jag även en Daimcheesecake till i kväll,och då kom Fanny lagom hem från skolan,så hon slickade skålar hahahahha.
Så när maten var färdig så satt vi bara och njöt,det serverades hallonsoda till maten eftersom det är rött.
Glömde ju säga att när gubben kom hem hade han med sig den här buketten med sig till mig,åhhhh vad glad jag blev,rosor är det i den och det är ju det finaste jag vet.
Nu ikväll har vi bara suttit och myst i soffan med cheesecake innan ungarna la sig.
EN HELLYCKAD DAG MED DOM JAG ÄLSKAR MEST!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu är det tv kväll hoppas alla har haft en bra dag KRAM och ett <3 såklart // Anna
ps.glöm inte att kommentera.

Kommentarer
Postat av: sandra

Hihi våran vovve heter Chocko ;)

Så fin blogg du har, ni måste ha haft en jättefin allahjärtans dag!!! Puss på dej .

Sandra

2011-02-14 @ 23:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0