Börjar bli trött på allt nu.

Ja det börjar jag bli, Fanny har varit sjuk sen i Fredags och hon är riktigt ordentligt sjuk feber superförkyld,snorig ,ont i halsen som inte det vore nog så har hon haft mkt förkylningsastma denna gången.
Härom dagen fick vi åka in till Jouren så hon fick andas astmaspray,tycker så synd om henne.
Nu har hon fått rejält med hosta som håller oss alla vakna,så man är som ett lik för tillfället,igår kväll var det dags igen och åka in till akuten ,då hon hade svårt att andas så hon fick andas in medicin igen.
Men det hjälpte inte mkt för i natt vid halv 4 var det dags igen och åka in till akuten då hostade hon så mkt.
Så hela natten har man nu varit vaken,så gubben var ju med i natt så han åkte direkt till jobbet när dom kom hem så han är nog måttligt trött han också.
Jag har ju själv varit sjuk och hängig i snart 3 veckor nu och jag vill ju börja träna igen men det finns ingen energi i min kropp för tillfället och ännu mer efter denna veckan med Fannys hosta och förkylning.
Det gör så ont i mitt hjärta att se min prinsessa så här blek och hängig och tråkigt  nog har dom ju sportlov också,som hon inte kunnat njuta av ett dugg.
Tycker även synd om Frida som inte heller får göra något pga att Fanny är sjuk ,men men så är livet.
Känns ju jävligt jobbigt att börja jobba sina helger nu när man har legat sjuk sina lediga helger ...
I morgon ska jag njuta en stund i alla fall,åka till underbara Anna och göra mig  ordning i håret,ska ut med alla goa tjejer på Lördag.
VÄLBEHÖVLIGT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sen börjar man ju jobba på Söndag.
Ligger astrött i soffan och tittar på Big Brother.
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0