Fredag kväll.

Nu har man precis kommit hem från jobbet där det har varit en händelserik dag mkt som hänt.
Jag skulle igentligen har börjat vid 3 men jag kom dit vid 2 pga att vi skulle fira en jobbarkompis som fyllde år.
Men hur mkt säger jag inte det är hemligt hahahahh.
Nu när jag kom hem har jag suttit här med Fanny och Uffe en stund ,vi har kollat på slutet av Lets Dance och jag blev nöjd av att äntligen åkte rätt par ut.
Sen fick man ju se Sean banan komma in med kuvertet,och det var ju inget trevligt ställe han hade  det på
Hhhhahahahahahhahhhhahahhahahahha  men värsta rumpskaket fick man ju se i alla fall.
Det känns lite konstigt här hemma ikväll min lilla dotter sover hos en kompis dom skulle visst ha filmkväll,hon har bara sovit borta hos kompis en gång förut,men det är väll bara att vänja sig för det lär ju inte vara sista gången.
Nähä nu ska jag strax sova jobbet väntar i morgon bitti.
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0