Fredag............

Idag när man vaknade åt man lite frukost,sen tog jag bussen in till stan och gick till Movement till min goa vän som skulle klippa och färga mitt hår,alltid lika skönt att bli ompysslad,tänk om hon kunde stå här på morgonen när man ska till jobbet och tvätta och göra i ordning håret när man är trött.
När jag var klar där så kom min sötingvän Låla dit så gick vi och käkade lunch det fick bli bakad potatis,mums.
När vi hade tuggat klart så skulle vi se om vi hittade något fint att ha på oss i morgon för mig blev det en vit tunika med ett rosa linne under,det passar ju bra till mitt hår eftersom jag fick rosa slingor när jag blev ljus idag,det som hade varit lila på sidan blektes så det blev rosa ,barbierosa hahahahahha men det bjuder jag på jag är ju lite crazy.
Sen tog vi Lålas bil och åkte ut till Maxi och shoppade lite snacks till i morgon ,det blev ju även ett besök på det viktigaste stället till i morgon bolaget så klart.
Ikväll har man ätit taco med familjen och ett par tårar har runnit när vi har suttit och kollat på när barnen var små,gud vad har tiden tagit vägen.
Nostalgi på hög nivå!!!!!!!!!!
I morgon orkar jag nog inte blogga när jag kommer hem,det blir utgång nämligen i morgon kväll med mina goa tjejer....
natti natti //Anna

Kommentarer
Postat av: vad duktig du är till att blogga

2011-02-25 @ 23:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0