HUNDSKIT

Kom precis hem från gymmet och såg ett antal hundskitar,häromdagen gick jag bort till skolan och hela vägen bort ligger det hundskit i kanten,vad är det för fel på människor som inte kan ta upp efter sin hund,det är ju så gräsligt äckligt är man så lat att man inte orkar böja sig ner och ta upp det hur lång tid kan det ta lixom 2 sekunder ,jag har många vänner som har hund och är absolut inte emot hundar men skiten när det ligger i naturen har jag jävligt mkt imot.
Tänk på alla barn som springer ute och leker och få skiten under sina skor,jag var en cm från att själv trampa i en jävla hög nu när jag gick hem därför måste jag skriva av mig lite.
Samt undrar man ju hur sådanna människor har det hemma,usch hemska tanke.
Nu ska jag lyssna på lite musik ha det bra alla hundägare som plockar upp och även ni som inte har hund hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0