Lördag kväll....

Nu var man hemma och får väll ta och blogga lite orkade inte igår,så får blogga för båda dagarna.
Igår jobbade jag på dagen och sen vid 2 kom det efterlängtande facket hahahahaha vi hade ju bjudit ut dom eftersom vi aldrig hör något ifrån dom och undrar vad dom står i vissa ärende.
Det blev ju som väntat mkt frågor och inte mkt svar förstår inte varför det alltid är så när politikerna eller facket kommer skrämmande man bestämmer massa men har inte koll på hälften inte undrar på att det ser ut som det gör i Sverige hahahaha och som vanligt kunde ju inte Anna hålla käften,jag ger mig inte så lätt.
Efter jobbet hade jag lite att fixa och senare på kvällen så tog vi det lugnt bara,slappade framför tvn,sen deckade jag (Av trötthet)
Idag var det att gå upp tidigt för att krusa hela dotterns hår för hon skulle vara troll i skolan idag,när dom hade maskeraddisco.
Efter det var det frukost sen dags att beger sig till Blomstermåla och hjälpa till på Skol-Dm som blandannat Fanny skulle skjuta,hon sköt i den klassen 13 år och uppåt och hon slutade på 13 plats av 30 det var riktigt höga poäng idag och många duktiga som slåss om det.
När vi kom hem så åt vi Thaimat och nu sitter vi och slappar framför Lets Dance
Natti natti // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0