Måndag kväll

Idag har väll inte hänt så mkt jag har varit och tränat på fm sen har jag grejat lite,vaktmästaren har varit här och bytt brandvarnare,så nu ska man väll förhoppningsvis vara säker ett tag till.
Nu börjar man känna vårglädje, idag när jag kom hem från gymmet så sken solen så jag var tvungen att öppna upp på framsidan och efter en stund så hör jag fågelkvitter,tror ni man blir glad eller,ja nu vill vi inte ha mer snö.
Idag är det ju måndag och det är min tvkväll,så nu sitter man här framför halv åtta hos mig sen är det ju annorlunda familjen och sist men inte minst spårlöst.
Ja det får väll räcka för idag jag har ju skrivit av min ilska tidigare idag.
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0