Söndag!!!!!!!!

Förlåt att jag inte har uppdaterat så bra men jag ligger sjuk eller jag är ju lite bättre nu men har legat i hög feber.
Samt har helgen bestått av skytte jag har följt,i fredags så var tjejerna i Växjö och tävlade i en lite mindre tävling och då vann Fanny sin klass och Frida kom 5:a i L9 för det fanns inte L7 där,så jätteduktiga.
I lördags var dom i Gullabo och tävlade i pang i bygget en stor tävling och där sköt Frida till sig ett jätteresultat i L7 och tog hem alltihopa så första plats till henne och Fanny kom 4:a av 21 st i sin klass och det är en tuff kamp varje gång i L11 eftersom det är så många bra där men hon var jätteduktig,så där blev det också pris till båda.
Efter gullabo så kom min brorsdotter till mig och har sovit här till idag så mysigt att ha henne här,så igår blev det våfflor till melodifestivalen och sen chips och dipp.
Nu sitter jag bara ch slappar medan gubben lagar taco efter önskemål av oss alla sen ska väll Uffe köra hem henne till sin mamma.
För mig blir det ju så klart SOLSIDAN ikväll
Har även mailat min bror idag som är i Thailand,saknar han.
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0