Söndag!!!!!

Nu är sista lediga helgen slut för denna gången,nästa helg går jag på men inte förrän på söndagen,ska gå ut med mina goingar först på lördagen.
Men men det är ju nästa helg det,denna helgen har gått så fort men så är det ibland.
Idag gick jag upp på morgonen och gjorde cheesecake och sen städade vi och efter det så började Uffe och jag göra en köttgryta som vi skulle ha till middag.
För Uffes pappa och Stina kom och åt,så bara satt och smaskade det var så gott,men tyckte synd om Fanny som verkligen älskar den maten men kände inte vad det smakade hon är superförkyld inte alls pigg,lider med henne vet hur hon känner sig jag hade ju det förra veckan och är inte bra än.
Sen smaskade vi på cheesecake och kaffe,när dom hade åkt hem så gick uffe på bio och vi kurade ner oss i soffan och kollade på solsidan,det är fan ett grymt program,men stör mig lite på Ove i bland hahahaha ...
Nu har jag precis bäddat ner mitt lilla troll till en film i sin säng och jag väntar in Big Brother som har premiär ikväll,får väll se om det är några roliga personligheter i år om man ska följa det.
Nu börjar det bye bye // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0