Söndag!!!!!

Nu är det söndag kväll och helgen har varit rätt mysig,förutom jobbet då hahhaha
i lördags jobbade jag till halv 3 sen skulle vi åka till Växjö och gå på restaurang med barnens farfar,Stina och Uffes brossa för att fira uffe och hans bror då båda fyllt år,men det var nära vi snällt fick stanna hemma för innan vi skulle åka så spydde Fanny lite,men barnens farfar ville absolut hon skulle komma om hon mådde bättre när vi skulle åka och det gjorde hon lite så vi åkte och det gick bra.
Vi åt mkt god mat jag åt Inbakad fläskfile med kantarellsås,persikohalva med gele och supergoda potatis, mums.
Ja det var en kväll det hahahhaha
Idag Söndag åt vi frukost ihop eftersom jag var ledig,sen gjorde vi oss i ordning och drog oss in mot stan uffe skulle gå och fika med en kompis och jag och tjejerna gick på baronen ,men jag började dagen på baronen med att gå till Makeupstore och plockade ögonbrynen,fick hjälp av en jättetrevlig tjej som var hudterapeut också så nu har jag frågat henne massa om det jag vill göra och bestämt mig,så jag ska ta kontakt med ett ställe i Kalmar.
Blev jättenöjd,men är alldeles röd i hela ansiktet,men det är för det var så varmt där inne.
Sen blev det shopping med Fanny och hon fick ett par jeans på  Gina och jag blev chockad att hon kunde köpa jeans där ,tröjor visste jag ju men inte jeans,men dom satt kanon.
Sen blev det även lite annat också.
Efter det blev det att åka till Maxi och till Optikern och beställa tid till Fanny och Uffe dom ska nämligen skaffa glasögon,Fanny behöver bara läs men Uffe måste nog ha på heltid.
Så nu är två tider fixade.
Efter det veckohandlade vi på Maxi och nu är vi hemma och slappar.
Väntar in solsidan.
Fick en sådan fin kommentar av min lilla dotter ikväll NOT,jag sa att jag hade lite rynkor i pannan då säger trollungen så här.
-Men mamma du är inte 20 längre    (blev man glad eller hmmmm,man brukar ju säga att barn är ärliga hahahha)
Ha det bra alla // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0