Tisdag

Idag har man varit ledig men vad hjälpte det när man ändå skulle till jobbet och greja med schemat,så jag gav mig iväg vid 12 och ångrade lika fort jag öppnade dörren att jag skulle åka fan jag höll ju på att blåsa iväg när jag gick till bussen,och håret ska man ju inte bara tala om hur det såg ut när man kom fram hahahaha.
Väl där så hann vi lite med schemat och jag fick mig en stor chock på jobbet när jag kom dit idag men så kan det vara i mitt jobb.
Efter det kom gubben och hämtade mig sen åkte vi och hämtade lillan och en kompis på fritids,ja sen det vanliga mat duka mm.
Nu ikväll har det bara varit lugnt snackat med en tokig ölänning i telefonen hahahagubben och barnen är och skjuter.
Idag har även gubben varit och fått sin dom ,han ser jättedåligt så nu blir det att beställa glasögon i morgon,så nu blir det en ny gubbe.hahahhahaha
Ska greja lite här nu,natti natti alla glada//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0