Torsdag

Idag blir inget långt blogginlägg,dagen har varit lugn jag har varit på mitt andra hem jobbet alltså,det har varit så där pga att jag har mått illa hela dagen och NEJ jag är inte gravid,hahahhaha efter jobbet satt jag och Lena och pysslade med schemat och fick reda på att vi kanske måste göra om allt från början,vi får väll svar i morgon och måste vi det då vet jag inte vad vi gör,hemska tanke.
När jag var på väg hem så ringde min stora duktiga dotter och sa att hon hade varit och hämtat lillasyster på fritids så jag slapp det är hon go eller, glad man blir,så det var ju bara hem direkt.
När jag kom hem så var gubben hemma han hade fått gå hem idag och inte mådde bra,stackarn.
Jag skulle ha följt med min kompis till Bauhaus ikväll på tjejkväll men vågade inte åka pga illamåendet,hade ju inte varit så roligt och bli dålig där inne.
Så vi ligger nerbäddade i soffan nu och tittar på tv kul va.ahahhaha
//Anna

Kommentarer
Postat av: Fanny

Visst är jag duktig ;D

2011-02-03 @ 20:39:22
URL: http://sskyttefanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0