10 januari

Vad man blir trött ibland på att saker och ting inte funkar,min blogg krånglar sen jag gjorde om den igår,och nu skulle jag få tag på blogg.se men dom har ju ingen telefon så jag har mailat men ännu inget svar hoppas dom hör av sig under dagen,så folk kan se vad man skriver.
Ska strax åka till jobbet känns ju inte lika kul,man skulle bara vilja vara ledig och gå ut och ta en promenad i det fina vädret,solen lyser och gnistrar på snön vackert,nu vill jag ha vårrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Min stora dotter vaknade supertäppt idag hoppas inte det blir värre,för vi ska ju till Sävsjö på lördag hon ska ju skjuta skyttiaden som hon har gått vidare till.
Sen har man ångest också för att man inte har hunnit träna på 2 dagar,men i morgon då måste jag ner till Malkars,ska även testa och träna någon dag inne på det nya i stan,får se om det blir på onsdag kväll med Anna.
Nähä nu blir det in i duschen ska snart dra vi hörs puss och kram skumbanan.
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0