Äntligen Måndag kväll

Nu är det äntligen måndag som jag har längtat,det är nämligen min Tv kväll och förra veckan blev ju allt inställt pga Handboll,men nu så ska man bara slappa framför dumburken först ut är Halv åtta hos mig sen vidare till Annorlunda familjen och sist men inte minst Spårlöst där man ska sitta och fälla en och annan

TÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det blev ingen träning ikväll heller,efter jobbet så lagade vi kycklinggryta och bara bestämde oss för att vara i kväll.
I dag har man blivit lite sågad på jobbet av Bossen hahahaha hade medarbetarsamtal,fanns lite som hon tyckte jag kunde ändra på men fick mkt beröm också ,jajajaja hon känner ju inte mig jag känner mig själv mest och vet vad jag tycker och tänker.
Nu ska jag titta vidare på burken.
Ha det bra alla / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0