Äntligen...!

Nu äntligen har jag fått sätta mig ner och bara vara,idag har det gått i ett först bakade jag och lillan bullar och spelade spel på dan,tycker så synd om henne hon är så förkyld och vill inget hellre än att gå till lekis och så får hon stannar hemma med tråkiga mamma.

Jag har även haft en hemsk huvudvärk idag och fick lägga mig några minuter och vila,så då kände jag mig så här
Hahahhahahahahha
Men när det hade släppt så lagade jag lite käk sen drog jag ner till gymmet och tränade ,det var så skönt men det börjar bli rätt mkt folk här nu så det gäller att kolla över tiderna.
Var hemma vid 20.00 och då var det bara att ge sig iväg och veckohandlar och där rök 1500 spänn,fy fan vad dyrt det är med mat.
Nu ska jag bara sitta och ta det lugnt ett tag sen blir det sängen //Anna
PS:Måste bara visa en bild jag hittade på nätet hahahha vad fan är det för karl som tar på sig sånt här och vilken kvinna tänder på det hahahhaha 
Nä tacka vet jag redigt ögongodis...
Dröm sött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0