Bloggerska

Jag följer bloggerskan Foki mkt jag tycker hon har en suverän blogg,en bra tjej med fötterna på jorden verkar det som,som gärna dottern också läser.
Många nadra bloggar man är ute på kan jag bli så arg på att dom inte förstår att det är många unga tjejer som ser upp till dom och kanske ska tänka lite på vad dom skriver,kan bli lite rädd idag när man skriver så mkt om hur man ska se ut och vilka skönhetsideal som är viktiga ,att man måste vara smal och framför allt om alla operationer man gör för att bli vacker.
Jag är så glad att min dotter går sin egen väg och gör vad hon tror på och ser ut som hon vill ,fast hon är helt galen i kläder och har varit sen hon var 2 år gammal.
Men hon avskyr allt vad operationer och sådant innebär och säger nu i alla fall att hon skulle aldrig göra sådant,för att bli vackrare ,hoppas hon säger det när hon blir äldre också....
Ville bara uppmärksamma Fokis blogg...
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0