Frallor!!!!

Jaha då har man varit lite duktig idag efter jag vek tvätt så fick jag för mig att baka frallor och så hällde jag i en halv burk kesella,för det har min storasyster sagt att man ska ha och man vågar ju inget annat än att lyda henne,och dom blev så goda sen skulle jag bjuda mina barn på en och Frida brukar aldrig tycka om hembakat bröd men hon åt med stor förtjusning,så himla roligt så får väll baka fler någon dag så man har lite i frysen också.

Sen var friden slut efter det då bröt det ut ett helvete här hemma mellan mig och den stora dottern,men men nu vet hon vad som gäller så bara hoppas hon följer det också.
Ikväll har vi ätit lite thaimat,det var gott.
Skulle gått och tränat men tappade all energi efter det med dottern,så får bli i morgon.
Nu ska jag kolla på Borat för hundrade gången typ men den går på tv 11 ikväll,har ju fått den kanalen idag den är ju ny nu ....
Ha det bra för idag/Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Recept på frallorna imorgon??

2011-01-20 @ 20:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0