Hej alla glada

Jag är så glad i dag inte för att dagen började så bra ,då man var på utbildning med jobbet och samma diskussioner som sist,så lite tråkigt.
Men efter det så sprang jag en runda på stan för att uträtta lite ärende eftersom min älskling fyller 35 i morgon.
Sen var det bara hem och hämta båda mina döttrar för att följa med dom in till stan en snabbis igen för att dom skulle få köpa något till sin pappa.
Det var snabbt gjort för dom visste vad dom skulle köpa,sen smet vi in på tokiga ture  och köpte lite snask
till Lets Dance som vi sitter och kollar på nu ,MYS.
Men när vi kom hem från stan så var vi bjudna till våra goa vänner Sandra och Krille som bjöd på god Tacogratäng och sallad,tack så hemskt mkt,sen fick vi ju gosa lite också med lillprinsen Elwin innan han somnade.
Efter det var det ju dags för männen bastukväll ,då gick vi 3 brudar hem och slängde oss i soffan.
Ska strax lägga dom 2 små trollen eftersom vi ska upp tidigt i morgon.
Måste också bara skriva att jag fick Mail idag från Bloggerskan Foki och blev väldigt glad eftersom jag tycker om hennes blogg väldigt mkt,så det var kul att hon skrev bland annat att hon tyckte att både dottern och jag hade fina bloggar,sen skrev hon ett personligt mail till Fanny,så jag fick en glad tjej här hemma som ser upp till Foki väldigt mkt och det är jag glad att hon gör istället för vissa andra.
Här är ett kort på denna söta tjej  
Nu ska jag kolla vidare på Lets dance kram på er /ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0