Idag har man varit duktig.

Japp det har man dagen började med ett träningspass på Malkars,sen hem och greja för att senare åkte gubben och jag till Stadsmissionen och lämnade in masa kläder jag rensade ut igår 4 kassar,plus att vi slängde 3 kassar till insamling.

Gode gud vad skit man har i garderoberna,som man aldrig använder.
Efter det åkte vi till Maxi och storhandlade sen var det bara hem och rensa ut julen ja ni hör ju själva herregud vad man håller på ,snart hjärtinfarkt.

Men nu sitter jag här i soffan och bara myser med barnen och gubben,vi väntar på fångarna på fortet.

Just det jag glömde säga det jag har hängt upp mina vårgardiner i köket så nu väntar jag bara att snön ska försvinna och solen lysa hahahaha jag vet att det är tidigt men ville tänka lite positivt.

Kram på er / Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du har varit så duktig mamma...

2011-01-08 @ 19:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0