Lördag !!!!!!!!!!

Nu sitter man här nyduschad och bara slappar i soffan med familjen,på fm idag var jag och gubben och fixade med hemlisar hihihihihi nu kommer alla bli nyfikna under tiden var Frida hos min syrra och Fanny med en kompis,min systerdotter var hemma där med lilla Mika mitt otroligt söta gudbarn,hon bara växer för fort nu hade jag inte sett henne på ett tag och hade blivit så stor och charmig till tusen,så gammelmoster fick några goda pussar och hon hade haft så roligt med Frida.
Ett  gammalt kort men i alla fall.
Efter det åkte vi hem och båda ungarna har haft kompisar här hela eftermiddagen och jag lagade köttfärslimpa medan gubben åkte på innebandy.
När han kom hem och hade sett CL få stryk så åt vi,sen gick jag och tränade med Anna panna,så skönt att träna en lördagkväll det var inte alls mkt folk,och nu har man suttit och kollat på finalen fångarna på fortet och det lag jag har hållt på hela vägen tog hem finalen så det var gutt (Skidlandslaget)
Nu ska jag kolla vidare på Tv med min familj ha det gott alla // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0