Måndag kväll

Nu är man hemkommen från jobbet har precis lipat till spårlöst helt otroligt att man ska vara så jäkla känslig hahaha.
Nu ska jag titta på datan på annorlunda familjen  och halv åtta hos mig,annars händer det inte så mkt jag gick mest in för att skriva att idag är det min vän Annas födelsedag,synd nog kan man inte åka och fira henne i helgen pga att Fanny tävlar i Sävsjö.
Men måste ändå skänka en STOR kram till en underbar vän som alltid ställer upp och lyssna på när det är något och som jag vet alltid skulle finnas där om det var något,samt är hon proffs på att göra oss fina ,Ville bara uppmärksamma dig lite eftersom du är du.
Kram på er alla/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0