Måndag

Tjoho alla idag är det måndag och ledig dag,så skönt,jag har bara tänkt på allt som skulle göras idag men blev något gjort, jodå träningen blev av och det är jag nöjd med det var jag och två pensionärer och 2 till så skönt att träna på dagen när det är så lite folk.
Idag blev jag visad en ny maskin ska testa den någon dag.
Sen har jag bara tagit det lugnt och lagat korv stroganoff till mat idag och nu sitter jag här och ska strax få ungarna i säng,för att få lugn och ro till min tv kväll börjar älskar måndagar.
Ska få i väg mina barn till skolan i morgon idag har dom varit hemma,mådde inte bra i morse och i natt men det blev inget av det.
Väntar hem gubben strax han åkte in till Media markt och köpte filmen i rymden finns inga känslor,har snart så mkt filmer så jag kan öppna affär hahahahahahaha
Nähä har inte mer att skriva idag förutom något himla bra hahahaha
läs nedan:
Det tar 7 sekunder för maten att passera från munnen till magsäcken. Ett hårstrå kan hålla 3 kg. Längden på en penis är 3 gånger längden på tummen. En kvinnas hjärta slår fortare än en mans. Kvinnor blinkar 2x så mycket som män. Vi använder 300 muskler bara för att hålla balansen när vi står. Kvinnan har läst hela texten. Mannen tittar fortfarande på sin tumme. Återanvänd om detta gjorde att du ler :o)
// Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0