MIN ÄLSKLINGS FÖDELSEDAG

Idag är det min gubbes födelsedag han fyller 35 år idag,så först måste jag börja med att säga grattis till han och säga att jag älskar dig Uffe,och säga att du är en underbar sambo och pappa till våra fina flickor.
Idag började dagen med att vi gav Uffe paket han fick Jeans och ett tv spel av mig FIFA 2011,utav Fanny fick han en duschcreme och ett jättefint ljus med en fin text på ,sen utav Frida fick han bodylotion,godis och energidricka när han skulle köra långt idag hahahhaha sen gav dom tillsammans till han något hemmagjort med hans namn och godis.
Så han blev nog lycklig.
Sen åkte vi kl 07.00 till Sävsjö och där har vi befunnit oss hela dagen för att Fanny tävlade det såg bra ut länge men tyvärr räckte det inte denna gången att gå vidare till nästa final men hon gjorde ett bra jobb ändå och vi är så stolta över henne hon blev 5:a av 20 så klart godkänd.
Men Johannes och Elin gick vidare i 15rem så ett stort Grattis.
På vägen hem så stannade vi i Vetlanda tillsammans med familjen Magnusson och åt på Sibylla.
Nu sitter vi här hemma i soffan trötta och bara slappar och kollar på fångarna på fortet.
Lite kort från dagen!!!!!!!!!!!
Pusssssss på er /Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack Älskling!



Älskar dig också!!



Kram / Uffe

2011-01-15 @ 21:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0