Myskväll Fam.Börjesson/Zetterström

Äntligen Fredag kväll hahahaha vad hjälper det när man jobbar hela helgen men men nu ikväll är man ju ledig i alla fall,har jobbat en extradag ikväll,sen körde Ingemar hem mig eftersom jag hade lite bråttom ,när jag gjort det jag skulle så gick Fanny och jag till affären och handlade till fredags mys,som vår familj älskar hihihihihi.
Vi bestämde oss för Lax,så när gubben kom hem satte sig flickorna vid varsin data och han och jag började laga mat tillsammans,riktigt mysigt när man lagar mat ihop.
Vi gjorde inbakad lax i folie i ugnen,med hemmagjorda klyftpotatisar,sallad och vår populära fisksås med massa kalorier i .
Efter det ännu mer kalorier hahahha vi gjorde en kladdkaka med hallongrädde.
Sen ett glas vin till,mums.
Så vi har haft en riktigt trevlig kväll runt bordet och pratat om veckan med våra godingar.
Nu blir det Lets Dance och chips för mig och tjejerna och gubben ska basta med en kompis och dricka ett par öl.
Sen ska jag försöka få tjejerna i säng någorlunda eftersom dom tävlar i morgon bitti....
Puss och Kram skumbanan
Lite bilder från kvällen hihihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0