Nu var det riktigt längesen!

Hej alla glada.....

Ja det var faktiskt längesen nu jag skrev här ,hinner ju aldrig men nu ska jag ta mig i kragen igen,ja herregud vad har hänt sen sist jo det är ju nytt år och det har varit jul och allt.
Julen firade vi hos min syster yster där vi ,mamma ,Tomas,systers barn med familj,och min bror och hans två barn,det var riktigt mysigt trots att vi skulle varit hos min brossa allihopa men vädrets makter rår vi inte över än i alla fall.



Sen blev det ju Nyår och då var vi hos våra goda vänner Sandra och Krille och käkade 3 rätters,spelade och bara myste.

Annars har det väll inte hänt så mkt,dom lediga dagarna har mest gått åt till att bara mysa med barnen som är lediga från skolan.

Ha det bra/ kram Anna

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vad fiiiina vi var :) <3

2011-01-09 @ 22:08:49
URL: http://sskyttefanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0