Ny header

Söndag kväll och vad har hänt ,jo min storebror och hans två ungar har varit här och käkat lite wokat och cheesecake,min snälla brorsdotter hjälpte mig att göra om på min blogg,ville ha lite nya grejer så jag blev supernöjd,samt hjälpte hon min dotter med sin blogg som hon startade igår,jag har hållt i mot det här med blogg länge nu ,men jag vet hur mkt hon älskar att sitta och skriva och ändrar kort och greja så igår kväll gick mamma anna med på att hon får ha en blogg som jag kommer kolla varje dag vad hon skriver,så hon sköter det.
Men jag litar rätt mkt på henne,och hennes blogg blev så fin,så det ska bli kul att läsa.
www.sskyttefanny.blogg.se
Vad har man annars gjort idag, inte mkt gubben och jag var på ikea en stund på fm sen åkte vi runt och letade nya lampor till köksfönstret ,men hittade inget jag ville ha,får väll söka lite på nätet ett tips från min brossa.
Nähä nu ska jag kolla tv en stund sen blir det sängen i morgon är det jobb igen.
Puss och kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0