Onsdag

Då var vi redan framme vid Onsdag och jag är ledig från jobbet idag eller jag skulle varit det men i stället har jag varit på just jobbet mellan 12-3 och suttit med Lena och jobbat med det här nya som tydligen alla ska ha nu för tiden
Time Care där man lägger sitt schema,och vi är ju schemaansvariga så det lär blir en del jobb med det,fattar inte varför kommunen ska krånglar till allt så förbannat vad är det för fel med ett vanligt gammalt schema på papper som man bara går på har ju funkat i alla tider.
Men vi fick lite gjort i alla fall samtidigt som vi delade på en Pizza,lite kul ska man väll ha i allt jobb hahahaha.
Sen kom Sherije och då åkte vi tilsammans in till Kalmarsalen och gick på en förläsning som hölls av en man
Claes Schmidt/Sara Lund = transvestit.
Otroligt bra föreläsning,det var ingen sådan man satt och gäspade på precis.
Vem kan tro att detta igentligen är en man
Hahahhahaha jo lite ser man ju det !!!!!!!!
Han kunde inte gå som en kvinna i allafall.
Men var fullt värd att se,så alla som har chansen tycker jag ska gå och se han.
Så kom precis hem nu,ska kolla lite på TV sen blir det sova,i morgon är jag ledig och ska vara hemma hela dagen inte gå utanför dörren förrän jag ska träna på kvällen,ska pysslar här hemma byta gardiner och baka blir det nog.
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0