Onsdag 12/1

Då trodde jag att vi började komma in i verkligheten igen efter all ledighet när skolan började igår,men den stora dottern har åkt på en redig förkylning,så det blev bara den dagen i skolan och idag fick jag vabbar och stannar hemma hos henne,jag undrar när man ska få en full lön ...
Så idag har det varit väldigt lugnt och skönt bara dottern och jag har mest slappat spelat lite och kollat datan,så nu blir hon hemma resten av veckan måste bli frisk nu,hoppas hon mår bättre på lördag så hon klarar att genomföra tävlingen i sävsjö.
Om en stund ska man in med Anna och prova nya gymmet i stan ,ser hur fräscht det är,ska bli skönt att träna igen har ju inte gjort det på 3 dagar,sen blir det nog lite bastu och blarrande.Kanske kommer bilder ikväll.
Sen blir det hem till tvn i morgon ska dottern och jag kolla film fick 5 filmer från Ginza idag....
Ha det bra kram Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0