Skön helg

Ja det har det verkligen varit jag ångrar inte en sekund att jag tog ledigt i helgen för att vara med min underbara familj,vi har bara myst hela helgen först började vi med en god frukost tillsammans sen åkte gubben och jag in till stan där jag skulle slänga mig i solariet en stund medan gubben åkte och tvättade bilen.
Efter det åkte vi hem och hämtade barnen för att vidare dra vidare mot Mc Donalds och hämta lite lunch som vi tog med oss.
Ja vi tog med oss denna onyttiga mat till Kalmarsundsparken som ungarna tyckte var jättemysigt så där satt vi vid havet och åt lunch hahahahaha eller hav och hav det var ju is nu och det var mysigt att vara ute och knarra på det är så skönt att bara vara i bland och göra lite udda grejer ibland också.
När vi hade varit där och slappat i solen ett tag så drog vi vidare till Biografen Saga där jag och Fanny hoppade av och begav oss in och kollade på Änglagård 3,den var helt värd att se,faktiskt riktigt bra ...
Uffe och Frida begav sig vidare mot Biostaden där dom skulle se Yogi en ny tecknad film.
Det var riktigt mysigt att få egentid med stora dottern och bara sitta och mysa och käka popcorn.
Sen skulle vi åkt hem och lagat lite käk men då var alla 4 mätta på alla popcorn och godis hihihihihi,så då bestämde vi oss för att åka hem och göra våfflor så det har vi precis vräkt i oss nu,och nu sitter jag bara och slappar i soffan och inväntar SOLSIDAN.
EN TOPPENDAG HELT VÄRD ATT MINNAS...
En dag i bilder:
Ja det var väll allt för ikväll ha en bra kväll alla //Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härliga bilder, Anna!

2011-01-31 @ 20:40:54
Postat av: Malin Karlsson

Kanske skulle skriva att det var jag som skrev ovanstående kommentar....;)

2011-01-31 @ 20:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0