Söndag!!!!!

Idag har man jobbat hela dagen och det har varit tufft som vanligt,jag undrar verkligen när vi ska få lite lugnare.
Efter jobbet kom gubben och hämtade mig så åkte vi till Maxi och handlade lite fika och annat,för min mamma skulle komma och fika hos oss.
När vi kom hem var mamma och Tomas här,dom lämnade en hel drös med värmeljus till Frida som hon ska ha till samlingen i skolan,nu är bara frågan hur vi ska få bort allt hahahahaha.
När dom hade åkt hem så käkade vi PIZZA,bara för att vi var lata idag och inte orkade laga mat.
Skulle ju varit duktig och tränat idag,men det finns ingen energi till det jag är helt slut idag och så har man bara kunnat sova max 2 timmar inatt,så det blir Solsidan och sen sängen.
Ok,gubben få också sova med mig hahhaaha
Nu tv och mys med ungarna,medan gubben är på Bio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0