Söndag!!!!!

Vad f-n har denna helgen tagit vägen,nu är det redan söndag och dags för mig att åka till jobbet om 40 minuter usch och fy och blä,känner inte alls för detta.
Som tur är jobbar jag med Lena.....
Idag skulle ju förmiddagen gått åt till att träna ju men som vanligt hann jag inte det innan jobbet eftersom det var tusen sysslor här hemma som var tvungna att göras innan man beger sig till jobbet.
Så nu har gubben och jag tvättat ,städat och grejat lite efter en sen frukost.
SÅ nu tänkte jag kolla här en stund på nätet ,medan gubben provar sitt nya tv spel han fick igår när han fyllde år.
Idag är man lite trött eftersom jag,Fanny och Uffe satt uppe till 01.00 och kollade på Änglagård andra sommaren igår,så man minns lite innan man ser 3:an nu får väll gå med dottern och gubben någon dag.
PUSSSSSSSSSSSSSSS /Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0