Tisdag

Då sitter man här efter en fulltecknad dag på jobbet ,varit så mkt idag ,jag som skulle tränat idag men när man kom hem var man bara så trött.
Så gubben och jag delade faktiskt på en
Har ju lovat mig själv att jag ska inte dricka massa sånt,men har dragit ner väldigt mkt på detta men ibland kan jag inte låta bli,men ska ta tag i det igen att bättra mig ,men då måste gubben också låta bli då blir det lättare.
Gubben och barnen är och skjuter,nu har nästa säsong dragit igång och det var 2 glada tjejer som åkte ikväll,
är så glad att mina barn brinner för något och verkligen gör det dom vill och inte gör som alla andra.
Nähä natti natti allihopa nu ska jag kolla på   
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0