Torsdag....

Nu var det redan Torsdag och snart helg igen men vad hjälper det när man jobbar hela helgen ,idag har väll inte hänt så mkt kul att skriva om ,jag har precis varit borta och hämtat lillan och hennes kompis tog även med mig grannens hund på en promenad i solen,det var så skönt ute idag så nu längtar man verkligen till våren.

Tyvärr är det bara så himla halt ute så man är ju som bambi på hal is .

Nu sitter tjejerna och fnissar i köket och äter kräm och nybakad fralla,söta dom är.
Sen blir det att laga mat och gå och träna,medan gubben och ungarna åker och skjuter.
Imorgon skulle jag varit ledig men så blev ju inte fallet,dom ringde här idag och sa att jag behövdes eftersom min jobbarkompis hade trillat och var sjukskriven nu i 3 dagar.
Inte kul alls,men men så är livet.
Nu ska jag greja lite,ha det bra .....
KRAM / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0