Torsdag....

Torsdag eftermiddag och vad händer ,inte mkt är hemma och tar det allmänt lugnt eftersom stora dottern är sjuk så blir det bara lugnt och mys,vi har precis käkat lite lunch och kollat på en film som kom med paketet från ginza igår
Den var rätt bra förutom att det var ett konstigt slut.  
Igår kväll var jag och Anna inne och testade det nybyggda gymmet i stan ,det var så fräscht så det blir nog ett par ggr till att träna där,men maskinerna trivs jag nog bättre med på hemmaplan.
Lite Bilder från det nya gymmet.....
Idag händer väll inte så mkt annars väntar snart hem lillan från Fritids sen ska jag nog dra ner och träna,sen blir det bara mys och tv.
I morgon ska jag på utbildning och lära mig självservice på datan det ska bli jävligt skönt att få det så man kan kolla sina egna grejer lön ,semesterdagar mm.
Nu ska jag strax börja med maten vi hörs
Pusssssss / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0