Här igen!!!!!

Jag som skulle skärpa mig,blev inte redigt så va!!!!!!!!!!!!

Men jag har ju ett liv också som är väldigt upptaget ibland hehehe.
Men nu har man ju äntligen semester i alla fall,gick i måndags ok jag har väll inte direkt tur med vädret men men,det är skönt faktiskt att bara få vara ledig.
Så i måndags började vi riva ut allt ur Fannys rum,hon ska få nyttgolv,tapeter,målat,möbler hon har ju växt och börjar bli stora damen snart.
Så dom här dagarna har mest gått åt till att greja med det.
Utom i Tisdags då tog vi paus och åkte till kosta outlet,där vi shoppade lite eller vi och vi Fanny fick väll mest som vanligt.
Efter det åkte vi till älgparken i Målerås typ bara en bit från Kosta.
Mysigt ,man var garanterad att se 3 älgar av 25 men vi såg 10 vuxna och en kalv,så vi hade tur.



Sen igår var det dags för rummet igen och greja,sen åkte Uffe och jag till stan och köpte födelsedagspresenter.
Idag Torsdag har Uffe målat taket,sen var vi på tippen och slängde Fannys gamla garderob och massa annat skräp,sen åkte vi till den här Saluhalllen som har kommit till staden och jag blev så grymt besviken efter dom vi har varit på i storstäderna,oki nu fattar jag också att man inte kan ha lika mkt men man kunde ju försöka göra det lite mysigt samt var det svindyrt så där kan man ju inte handla ofta hehehehe.
Vilket fall som helst köpte vi bröd och några chokladpraliner vi ska smaka,sen tog vi en fika där Uffe och jag räkmacka det gäller ibland att ha det lite mysigt utan barn.
Helt stelt och som i en vanlig affär.
Nä tacka vet jag Stockhol och Gbg som har lite grejer och mysigt.
 
Sen kunde jag inte låta bli att inte tänka på barnen längre så då åkte vi till hemmakväll där vi köpte glass till dom och hyrde film till oss och en till lillan då den stora är på fest ikväll hos en kompis.

Ja som ni ser är kvällen räddad!!!!!!!!!!!!!!

Samt köpte jag varsin tidning till barnen så nu har man 2 sysselsatta barn ett tag.
I alla fall för den stora den lilla får hålla till godo med bara en film ....

Nä nu ska gubben och jag krypa ner ett par timmar och kolla film innan det är dags att hämta den stora på festen.
Ha det bra allihopa....

Ett särskilt stort tack skickar jag till Tomas för all hjälp till rummet...
Du är guld värd!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: mormor och tomas jag vet att h¨jag är guldvärv lillastumpan,är man snäll och omtänksam sjölv då finmns f jag

2011-07-28 @ 21:53:41
URL: http://[email protected]
Postat av: Alice

sv: tack så mycket!

2011-07-29 @ 23:11:17
URL: http://alices.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0