Jag som skulle bli bättre på det här!

Det var ju det jag sa för 4 dagar sen att jag skulle uppdatera bloggen oftare,men hur gick det med det ,ja det kan man ju se här hahhahaha.
Det är för mkt i mitt liv just nu,jag har fullt upp på jobbet,och är så trött när man kommer hem.
Men jag börjar äntligen räkna ner nu 4 dagar och en natt sen går jag äntligen på semester.

Jag kan lova er att jag har aldrig längtat efter en semester mer än i år,och det ska bli så skönt att bara slappa och slippa tänka på klockan.
Få umgås med min underbara familj,mina barn har längtat så mkt.
Idag har jag jobbat och efter det var jag en sväng på modehuset och shoppade 2 st piratbyxor,sen blev det hem och käka taco och nu har jag varit ute en sväng med grannen.
Nähä dags att krypa ner ,klockan ringer i morgon igen vid 5.
Kram på er alla och håll tummarna att det snart bli bättre väder ,kollade ett klipp på nätet precis och där sa dom att det skulle vara dåligt i minst 10 dagar låter ju inte speciellt upphetsande.

//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0