Lördagkväll

Igår kväll var Mamma och tomas här och grejade med rummet,Tomas satte upp väv på väggarna det blev jättebra,så i morgon blir det att måla väggarna,det börjar hända saker och troligtvis på Tisdag kväll så ska vi lägga golv om vi hinner få tag i något tills dess.
När han hade satt upp väven så käkade vi grillat som Uffe hade stått ute i regnet och grillat tur man har en snäll gubbe.
Så det blev kycklingfile,bakpotatis lite kalla såser,majs och sallad till efterätt hade jag gjort Chokladpudding med grädde och hallon,mums.
Gubben och jag tittade på film senare sen på kvällen...
Idag har vi inte gjort alls mkt på fm sen vid lunch drog vi till Öland till Pappa som är själv denna veckan ,så vi grillade lite korv med han och Frida blev firad för hon har fyllt år,blev lite glass också och mkt bus med pappas lilla charmtroll Nallen,bilder här nedanför,kolla in det kortet där han blir matad med glass av pappa,så söt.


När vi kom hem från Öland drog den stora till en kompis och gubben och jag bestämnde oss för att laga lite käk,vi gjorde 2 olika pajer...
Så det blev paj,sallad,vin till mat idag.
Den till vänster blev en ädelost och kantarellpaj och den till höger blev en köttfärspaj,alla tyckte dom var jättegoda,kul.
Efter det blev det en spelkväll med barnen vi spelade Alfapet,Fanny och jag mot Uffe och Frida,Fanny och jag vann med över 100 poäng.
Efter det sa Frida nästa gång vill jag vara med dig mamma,gullunge.

Nu ska jag surfa runt lite på nätet,ha det bra allihopa.
Kram


Kommentarer
Postat av: amanda

Hahahah håller med totalt,pusssssssssss :D

2011-08-05 @ 23:05:06
URL: http://neeversaynever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0