Ta mig i kragen..

Hej alla glada...
Nu har jag varit borta en längre tid från bloggen,men det har inte funnits lust,ork eller tid till detta,jag jobbar just nu som ett litet svin på jobbet pga KAOS ,det är så där lagom kul att jobba med sommarvikarier när det inte funkar.
Så trött som jag har varit nu i några veckor tror jag aldrig jag varit,men nu börjar jag räknar ner dagarna till vår efterlängtande semester,det gör nog gubben också för det har varit massa på hans jobb också.
Men tyvärr så förstår ju inte alla människor att man inte orkar vara social när man är som ett lik,jag gjorde ett försök att följa med min snälla goa vän Despina ut i Fredags men jag hade inte gnistan så åkte hem efter ett,men lite trevligt hade vi ,även en gammal vän till mig Andreas var också med oss hela kvällen,jättekul att se han igen.
Vi får ta igen den kvällen någon annan dag Despina och då ska vi fan ha kul och inte Harrys hahahahhaha.
Idag hade jag en ledig dag men vad händer då jo utpumpad som man är så sover man till nästan 11,och där var den dagen.
Lillan och jag har spelat lite spel idag ,kul att bara få rå om en i taget ibland,men nu saknar jag min stora dotter så mkt,hon har nämligen varit och bott i en stuga på en camping 2 nätter med en kompis,men idag kommer hon.skönt.
Ikväll blir det antingen Larmtorget eller stranden hmm vi får se om vi orkar ge oss iväg.
Idag fick jag ett trevligt besök av min älskade brorsdotter Amanda och hennes kompis som hade kört hit på mopparnaför Amanda klarade körkortet på moppe igår.
Tyvärr startade inte kompisens moppe när dom skulle hem ....
Nu ska jag käka ha det gott allihopa.
//Anna

Kommentarer
Postat av: Amanda

alltid kul att komma och hälsa på min bästaste faster,puss :D

2011-07-13 @ 01:04:40
URL: http://neeversaynever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0