BB-FINAL

Idag är det Söndag och jag har inte orkat blogga på ett par dagar,men ska försöka sammanfatta lite vad som hänt dom närmaste dagarna.
I Torsdags var det skyttetävling i Mönsterås där fanny ställde upp och det gick väll rätt bra men hon själv var ju inte så jättenöjd hahahha men är glad ändå att hon inte blir lessen längre när det går dåligt trots att det inte gör det ,hon har mognat mkt som människa på 2 år och det är skönt att hon är den hon är idag.

Sen i Fredags var jag hos läkaren för min rygg och hade väll inte allt för roligt samtal med han,det togs lite prover som jag återkommer till när jag vet vad dom säger.
Men det var en väldigt bra läkare i alla fall och han skulle ju stanna här i ett helt halvår hahahha och det är ju inte vanligt för detta stället,men det känns skönt att kanske komma en bra bit i utredningen innan han slutar,han skulle skicka mig till vanlig röntgen till att börja med.
Det tråkiga med det hela var väll att jag blev sjukskriven i 2 veckor så nu blir jag superfattig.
Här kommer ett bra kort på min stora tjej som har fått nya skor så hon var tvungen att posera lite.

Till något helt annat så var mina tjejer inne i stan häromdagen där vi lät dom sitta och få sina naglar iordning det tyckte dom var jätteroligt hihihi dom blev så fina,resultatet finns tidigare här i bloggen.
Bild här nedan på när dom satt och myste.

Ja annars har väll mitt liv varit lugnt senaste dagarna pga min rygg,gubben har hjälpt mig att plantera lite grejer på altanen,så nu trivs jag som fisken i vattnet där ute och pysslar.
Idag var jag på modehuset och hämtade en grej,och det var riktigt skönt att bara gå där en stund och då mötte jag mitt söta gudbarn som var där med min syrra som är mormor till denna underbara varelser,så lite kort han jag ta hon har ju blivit så stor.



Nu ska jag snart avsluta måste bara visa en bild till Mika är redan shoppingtokig snacka om att hon kommer kosta hahahahahaha


Sist men inte minst så är det ju Big brotherfinal ikväll och då hoppas vi såklart på att Simon ska vinna hela skiten,han är så värdig tycker jag,nähä nu är det dags att skicka iväg gubben på bio och dottern och jag ska ladda inför finalen ......
Bye bye //Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0